sunnuntai 21. elokuuta 2016

Syksyn Työssäoppiminen

Paimion kukkapalvelu

 Sain työssäoppimis paikan Paimion kukkapalvelusta. Halusin hakea paikkaa sieltä, koska halusin tehdä jotakin erilaista, mitä edellisissä harjoittelu paikoissani. Ensimmäinen viikko sujui hyvin ja olen viihtynyt.Tein kaikenlaista monipuolisesti. Tyhjensin mm. viherkasvi hyllyn ja sain järjestellä tuotteet uudelleen. Tiskaus, ikkunoiden pesu ja yleinen liikkeen siistinä pito kuuluu myös työtehtäviini. Olen myös saanut itse tehdä havukranssin ja asiakkaalle kukkaistutuksen. Erilaisia kukkia olen päässyt käsittelemään jo paljon ensimmäisen viikon aikana. Olen myös jonkun verran harjoitellut palvelemaan asiakkaita, mutta se ei suju vielä kovin hyvin, koska minulla ei ole kokemusta kasveista. 

 

  
 
 

     Ale-tuote pöytä jonka olen järjestellyt uuteen uskoon.        Asiakkaalle tekemäni  ulko istutus

Tässä on itsetekemäni kranssi. 



                                                    Järjestelemäni koriste/viherkasvi hylly



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti