perjantai 5. joulukuuta 2014

Työssäoppimisesta

Nyt olen ollut reilut kolme viikkoa Tigerissa työssäoppimassa ja olen viihtynyt ihan hyvin. Työaikani on ollut joka päivä 11.00-17.00 ja se sopii minulle oikein hyvin. Ongelmia ei ole tullut ainakaan vielä vastaan ja pois töistä en ole ollut. Olen tehnyt kaikenlaista..esimerkiksi ollut hyvin paljon kassalla eli olen oppinut asiakaspalvelua, olen myös tarroittanut tuotteita, purkanut kuormaa ja laittanut tuotteita paikoilleen ja huolehtinut niiden siististä esillepanosta sekä täyttänyt, siivonnut kaappeja ja huolitellut yleistä siisteyttä myymälässä.
Kassalla ollessa olen oppinut kommunikoimaan ja tulemaan toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja oppinut tietenkin kassan käytön ja asiakas palvelun perusjutut nyt ainakin. Olen tullut hyvin toimeen henkilökunnan kanssa ja muut työntekijät ja harjoittelijat ovat olleet mukavia. Mielestäni yleinen ilmapiiri siellä on siis hyvä. Tigerissa on omasta mielestäni tosi kivoja tuotteita ja siellä on vaikka mitä joten sieltä saa mm. hyviä joululahja ideoita :)
            


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti