torstai 7. huhtikuuta 2016

2ja3 viikko Prismassa

Toinen ja kolmas viikko Prismassa sujui hyvin, alan pikkuhiljaa jo muistaa ulkoa missä on mitäkin, vaikka siinä on vielä haastetta koska osasto on todella iso. Asiakkaat kyselevät paljon ja tykkään auttaa heitä. Prisma on todella samantyyppinen myymälä kuin Tokmanni ja siellä on paljon samoja käytäntöjä, ja siksi suuri osa asioista on minulle jo ennestään tuttuja.

Olen ollut paljon kenkä -ja vaate osastolla, sportin puolella en niin paljon, joten se ei ole minulle niin tuttu. Olen nipsuttanut ja laittanut paljon miesten ja lasten kenkiä esille sekä naisten jatkuvia vaatteita olen rekittänyt ja laittanut esille. Omasta mielestäni olen pärjännyt hyvin ja on tosi mukavaa kun saa kehuja. Henkilökunta on mukavaa ja tulen toimeen kaikken kanssa eli ilmapiiri on hyvä. Työaikani on klo 9-17 ja se on sopinut minulle hyvin. Yksi hyvä piirre mitä Prismassa työskennellessäni olen huomannut on se, mitä edellisessä harjoittelu paikassani ei ollut, että jos teen jotakin väärin, siitä heti kerrotaan ja minua neuvotaan, eikä vaan anneta minun tehdä samoja virheitä uudelleen. Ja tehtävän anto on selkeä.



myymälätila 1
#uutuudet
-Uudet tuotteet esim. kampanjatuotteet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti